Kantinecommissie

De grootste inkomstenbron van de vereniging is de kantineverkoop. Om dit in goede banen te kunnen leiden is er een kantinecommissie ingesteld.

De kantine is geopend op dinsdag-, woensdag- en donderdagavond en de gehele zaterdag.
Op zaterdag wordt er in een drie-ploegen-dienst gewerkt, 1 morgendienst en 2 middagdiensten.
Op dit moment zijn zo’n 35 vrijwilligers actief die aan de hand van een halfjaarlijks kantinerooster ongeveer eens in de zes weken een kantinedienst draaien.
Ook hier geldt: vele handen maken licht werk! De ervaring leert dat mensen een dienst in de ongeveer 6 weken niet als belastend zien en het leuk vinden om te doen.

Dus: lijkt het jou ook leuk om mee te draaien in deze ploeg en af en toe een paar uurtjes mee te werken, neem dan contact op met Pieter!