Club van 50

Op de nieuwjaarsreceptie van 14 januari 2012 hebben we onze Club van 50 geïntroduceerd. Dit is een groeiende club mensen die VV Veere een warm hart toedraagt en ons jaarlijks met 50 euro wil steunen. Op de receptie zelf werd meteen al een aantal mensen lid. Geweldig!

We zoeken mensen die iets hebben met onze vereniging. Mensen die het belangrijk vinden dat Veere een eigen voetbalclub heeft, waar jong en oud elkaar vinden en het teamgevoel bovenaan staat. Een vereniging die zorgt voor gemeenschapsgevoel, gezelligheid én beweging.

Met de extra inkomsten vergroten we de sfeer en de professionaliteit binnen de vereniging. Zo zij we dit jaar voor het eerst sinds jaren weer met de jeugd naar een wedstrijd van het Nederlands elftal in de Arena gaan kijken. Ter inspiratie en vermaak. Wij kunnen zo\’n uitstapje met wat hulp tegen een acceptabel bedrag aanbieden. De extra inkomsten komen altijd ten goede aan activiteiten en producten waarvan ieder VV Veere-lid kan profiteren.

We doen als VV Veere ook graag iets terug voor de leden van de Club van 50. Zo komt hun naam op het Club van 50-bord in de kantine en op de website te staan. Zij krijgen een persoonlijke seizoenskaart en wij houden ze regelmatig op de hoogte van de ontwikkelingen binnen onze club. Natuurlijk bepalen de leden zelf of ze gebruik maken van deze en andere aanbiedingen.

Vele sportverenigingen gingen ons voor met een dergelijke club die ze vooral een financieel steuntje in de rug geven. Vaak met succes. Wij hopen dat onze Club van 50 ook een groot succes wordt. Dus spreekt de club u aan: word lid. Iedereen is welkom.

Lever het formulier ondertekend in bij de bar in de kantine of stuur het naar:
VV Veere t.a.v. de secretaris
Bieweg 3, 4351 SK, Veere