Samen scoren!

Dat is wat de v.v.Veere met u als sponsor wil bereiken. Onze club is een gezonde voetbalvereniging, waar prestaties en gezelligheid al meer dan een halve eeuw hand in hand gaan. Opgericht in april 1948 telt onze club op dit moment ongeveer 260 leden.

Door sponsoring kan de vereniging blijven voortbestaan en kunnen diverse activiteiten voor de senioren en jeugd gefinancierd worden. Naast de betrokkenheid die u toont voor onze vereniging en de goodwill die u kweekt bij bestuur, leden, vrijwilligers en toeschouwers, vergroot u uw naamsbekendheid in de regio en begunstigt u uw imago bij de betreffende doelgroepen.

Onderstaand worden alle sponsormogelijkheden binnen de v.v. Veere voor u op een rijtje gezet.

Balsponsor:

Al jaren is het een doorslaand succes. Voor een gering bedrag wordt u sponsor van de wedstrijdbal van het 1e elftal van de v.v.Veere. Als dank krijgt u een verzorgde vermelding op een sponsorbord aan de wand in de kantine, een benoeming in het programmablad en een vermelding op de website.

Club van 50:

Voor een gering bedrag wordt u lid van deze \”Club\”, krijgt u een vermelding op het club van 50 bord in de kantine en ziet een ieder dat u de v.v.Veere een warm hart toedraagt.

Reclamebordsponsoring:

Langs het hoofdveld een reclame van uw onderneming. Via een reclamebord communiceert u met uw doelgroep op een professionele manier.

Sponsorpakket Veere:

Het complete pakket. Dit pakket bevat een reeks van sponsormogelijkheden waaronder een advertentie op een dubbel reclamebord langs het hoofdveld en het lidmaatschap van de club van 50.

Shirtsponsoring:

Het genereren van naamsbekendheid en goodwill in Veere en omgeving via de aankleding van een Veereteam met een voetbaltenue, eventueel trainingspakken, tassen, etc, voorzien van uw bedrijfslogo.

Meer informatie?

Voor meer informatie over de sponsormogelijkheden of combinaties hiervan kunt u contact opnemen met de sponsorcommissie via sponsoring@vvveere.nl